ALLTID FRAKTFRITT

365 DAGARS BYTESRÄTT

Reklamation


Om någon produkt är skadad när du öppnar paketet eller inte håller för det den är avsedd för, skall du göra en reklamation till oss. När du märker att produkten är defekt/har gått sönder så skall du inte använda produkten utan ta kontakt med oss omedelbart. Skicka då ett mail till oss på info@themobilestore.se och ange att det gäller en reklamation i ämnesraden på mailet. Om felet är synligt, skicka oss en bild på skadan, annars skicka en beskrivning av felet. Därefter gör vi en reklamationsbedömning på bilden/beskrivningen för att senare kontakta dig om hur vi går vidare i ärendet. 

 

Om reklamationen är felaktig, så kallad felaktig reklamation, så förbehåller vi oss rätten att debitera kund 275 kr. Detta gäller då produkten inte visar sig vara felaktig. Då kunden står för risken gällande transportskador så ber vi kund att återsända produkter väl förpackade. Om skador uppstår under transporten debiteras kund. 

 

Om kund vill få varan tillbakaskickad efter felaktig reklamation debiteras kund för transportkostnaden till och från oss.