Sök

Ångerköp

Vi hanterar felköp/returer som en separat ärende. Så om du har köpt fel eller vill byta till en annan produkt så får du lägga en ny separat beställning så får du nya produkten snabbare och risken att den tar slut på lagret minskar. 
 
Returinstruktioner:
1. Fyll i returblanketten eller skriv en lapp för hand och skicka tillbaka den med den vara du vill returnera. Det går även bra att bara skicka med plocksedeln som du fick tillsammans med varorna. 
Returblankett: https://www.themobilestore.se/upload/TMS-Returblankett.pdf

2. Returen ska skickas till följande adress:
Danira Telecom AB / TheMobileStore.se
Kumla Gårdsväg 13, 145 63 Norsborg

3. Ange din avsändaradress på paketets baksida.

4. Skicka paketet med PostNord, antingen som Postpaket (spårbart) eller med frimärken. (Annan speditör än Postnord mottages ej)

När vi godkänner returen, kommer beloppet för den returnerade produkten att återbetalas.

Tänk på att vi inte erbjuder en returfraktsedel vid retur, du måste själv betala för returfrakten. Det kan ta upp till 15 arbetsdagar för oss att hantera en retur.

Returen ska vara skickad inom 30 dagar från att du har mottagit den. Varan ska vara oanvänd, komplett samt i original emballage. Klistra vänligen inget på originalemballaget. Du har självklart rätt att öppna förpackningen och varsamt prova varan (gäller ej reservdelar, minneskort, usb-stickor, batterier, powerbanks, hörlurar/headset, hygienartiklar)
 
Om du vill läsa mer om våra köpvillkor, se länk nedan:
 
OBSERVERA: Vid retur eller ångerköp så står ni som kund för portot. Postnord debiterar oss fraktkostnad och expeditionsavgift för alla paket som skickas utan porto. Råkar ni skicka en retur/ångerköp till oss utan frankering kommer vi att debitera er för dessa kostnader. Minsta kostnaden är 49kr.